Myjnia Górzno ul. Polna 16
-
01 Dostępne 3 oddzielne stanowiska
-
02 Płatność bilonem - 1, 2, 5 zł
-
03 Płatności PayPass wybraną kwotą - 2, 5, 8, 10, 15, 20 zł
-
04 Płatności PayPass przedpłaconą kartą rabatową ZERS
- Odchyl klapkę i wybierz kwotę na ekranie dotykowym
- Zbliż kartę / zegarek / telefon
- Po zakończeniu transakcji wyświetli się komunikat,
jeśli używasz karty rabatowej także jej saldo
Kartę polecamy szczególnie firmom z wieloma użytkowanymi pojazdami, warsztatom samochodowym, wypożyczalniom samochodów.
- Podstawowe korzyści to:
- pełna kontrola kosztów mycia
- bezgotówkowe formy obsługi i rozliczania (zasilanie także przelewem)
- faktury
- korzyści finansowe
ZERS
Ekologiczne rozwiązania
Więcej informacji
Rozmieniarka banknotów na monety obiegowe:
– Banknoty 100, 50, 20, 10 zł
– Monety 5, 2, 1 zł
Banknoty są rozmieniane pojedynczo – 1 włożony banknot to jedna operacja
Nie należy wkładać banknotów pomiętych i uszkodzonych
UWAGA!
Rozmieniarka nie rozmienia monet – prosimy nie próbować wkładać bilonu gdyż spowoduje to zablokowanie urządzenia.
- Poniedziałek – Piątek, 07:00 – 14:00 | 1 zł – 50 sek.
- Pozostałe dni i godziny | 1 zł – 42 sek.
- Odkurzacz 00:00 – 24:00 | 2 zł – 120 sek.
- Płyn zimowy do spryskiwaczy – 3,2 zł / litr
Jak doładować kartę rabatową?
Możliwe jest doładowanie karty gotówką u pracownika myjni – jednak nakłada to na Państwa ograniczenia związane z jego czasem pracy.
Zasilenia można za to dokonać przelewem na konto PKO BP: 96 1020 5024 0000 1302 0140 2023
Jeśli chcecie, aby karta była doładowana niemal niezwłocznie (Wasz przelew będzie dla nas widoczny w banku dopiero następnego dnia roboczego), to prosimy o maila na biuro@zers.pl z treścią:
“Wpłata xxx zł na kartę ZERS GÓRZNO nr XXXXXXXX, dd.mm.rr, hh:mm” po dokonaniu przelewu
lub telefon na numer 534 803 807 .
Waszą kwotę powiększymy natychmiast o rabat wg. tabeli jak wyżej.
Ewentualna faktura zostanie wystawiona po zaksięgowaniu środków na koncie, tj. w ciągu 2 dni roboczych i przesłana e-mailem na adres j.w.
Stan Państwa środków na karcie wyświetla się zawsze na terminalu po dokonaniu płatności – trzeba tylko chwilę poczekać aż system przetworzy informacje.





