Myjnia Górzno
ul. Polna 16

  • 01 Dostępne 3 oddzielne stanowiska

  • 02 Płatność bilonem - 1, 2, 5 zł

  • 03 Płatności PayPass wybraną kwotą - 2, 5, 8, 10, 15, 20 zł

  • 04 Płatności PayPass przedpłaconą kartą rabatową ZERS

  • Odchyl klapkę i wybierz kwotę na ekranie dotykowym
  • Zbliż kartę / zegarek / telefon
  • Po zakończeniu transakcji wyświetli się komunikat,
    jeśli używasz karty rabatowej także jej saldo

Kartę polecamy szczególnie firmom z wieloma użytkowanymi pojazdami, warsztatom samochodowym, wypożyczalniom samochodów.

  • Podstawowe korzyści to:
  • pełna kontrola kosztów mycia
  • bezgotówkowe formy obsługi i rozliczania (zasilanie także przelewem)
  • faktury
  • korzyści finansowe

ZERS
Ekologiczne rozwiązania

Więcej informacji

 

Rozmieniarka banknotów na monety obiegowe:

– Banknoty 100, 50, 20, 10 zł
– Monety 5, 2, 1 zł
Banknoty są rozmieniane pojedynczo – 1 włożony banknot to jedna operacja
Nie należy wkładać banknotów pomiętych i uszkodzonych

UWAGA!
Rozmieniarka nie rozmienia monet – prosimy nie próbować wkładać bilonu gdyż spowoduje to zablokowanie urządzenia.

  • Poniedziałek – Piątek, 07:00 – 14:00 | 1 zł – 50 sek.
  • Pozostałe dni i godziny | 1 zł – 42 sek.
  • Odkurzacz 00:00 – 24:00 | 2 zł – 120 sek.
  • Płyn zimowy do spryskiwaczy – 3,2 zł / litr

 

Jak doładować kartę rabatową?

Możliwe jest doładowanie karty gotówką u pracownika myjni – jednak nakłada to na Państwa ograniczenia związane z jego czasem pracy.
Zasilenia można za to dokonać przelewem na konto PKO BP: 96 1020 5024 0000 1302 0140 2023

Jeśli chcecie, aby karta była doładowana niemal niezwłocznie (Wasz przelew będzie dla nas widoczny w banku dopiero następnego dnia roboczego), to prosimy o maila na biuro@zers.pl z treścią:
“Wpłata xxx zł na kartę ZERS GÓRZNO nr XXXXXXXX, dd.mm.rr, hh:mm” po dokonaniu przelewu
lub telefon na numer 534 803 807 .

Waszą kwotę powiększymy natychmiast o rabat wg. tabeli jak wyżej.
Ewentualna faktura zostanie wystawiona po zaksięgowaniu środków na koncie, tj. w ciągu 2 dni roboczych i przesłana e-mailem na adres j.w.
Stan Państwa środków na karcie wyświetla się zawsze na terminalu po dokonaniu płatności – trzeba tylko chwilę poczekać aż system przetworzy informacje.